איך בוחרים חברות הפצה ולוגיסטיקה?

לפני שבוחרים חברת הפצה ולוגיסטיקה, חברה צריכה להגדיר את יעדיה וצרכיה. ניהול חברה כולל את היכולת לבחור את השותפים האסטרטגיים המתאימים לחזון של החברה.

הליך הבחירה כולל סינון המועמדים המתאימים והכרת התרבות הניהולית כדי לוודא שאין התנגשות בין הצדדים. יותר מכול חשוב לאתר חברה שעבורה הלקוח עומד במרכז.

 

היכולת לקבל החלטות נכונות

בחירה נכונה של חברת הפצה ולוגיסטיקה יכולה לעשות את ההבדל ולהקפיץ ביצועי עסק באופן משמעותי.

אך באותה מידה, חברת לוגיסטיקה והפצה שאינה מספקת את הסחורה עלולה לגרום נזקים ולמנוע את קפיצת המדרגה המתוכננת.

זאת אחת המשימות המרכזיות של מנהלי עסק או חברה: לדעת לבחור ולהחליט בסוגיות אסטרטגיות שונות. זה יכול להיות בסוגיה שיווקית, במבנה שכר וכוח האדם.

לכן השאלה, איך בוחרים חברות הפצה ולוגיסטיקה אינה קשורה להפצה ולוגיסטיקה אלא ליכולת לקבל החלטות נכונות.

 

איך בוחרים חברות הפצה ולוגיסטיקה

 

לדעת מה צריך?

כאשר עולה הסוגיה איך בוחרים חברות הפצה ולוגיסטיקה על מנהלי העסק הבוחר לדעת ולהכיר את הצרכים שלהם.

מה הם מפיצים? למי הם מפיצים? איפה מפיצים? האם מדובר במוצר אחד או מגוון. האם יש צורכי אחסון או רק הפצה? מה גודל הפריט או הפריטים ומה הכמות.

מהם יעדי ההפצה? ברגע שיש תשובה לשאלות אלה הליך החיפוש הופך לפשוט יותר.

 

לדעת לסנן

השאיפה של כל עסק היא לגדול. גם בעסקי השליחויות. לכן יש חברות שליחויות שיציגו עצמן כחברות הפצה ולוגיסטיקה למרות שאין להם את היכולת האלה.

זאת הסיבה שתהליך איתור כולל את היכולת לסנן בין אלה שמציגים כחברת הפצה ולוגיסטיקה לבין אלה שהם באמת חברת הפצה ולוגיסטיקה.

שליחים מכניסים משלוחים לרכב

 

איך מוצאים? שואלים

אחד השלבים במטלה של איך בוחרים חברות הפצה ולוגיסטיקה הוא איתור קבוצה קטנה של מועמדות.

ישנן מספר גישות ולעיתים אפשר לשלב ביניהן. אפשר ואף רצוי בקש המלצות ממומחים בנושא ואלה שמעריכים את דעתם בנושא.

אפשר גם לפרסם מודעה או מכרז בו מהם מפרטים את הדרישות וכך מסננים בין אלה שעומדים בהם לאלה שאין להם את מה שצריך.

במקביל לכך אפשר גם לחפש באופן אקטיבי אחר חברות הפצה ולוגיסטיקה מתאימות, לפנות אליהם ולהיכנס למו"מ.

לאחר שגובשה רשימת מועמדים מתחיל שלב המו"מ במהלכו ניתן להכיר יותר טוב את היכולות של המועמדות.

 

מבחני התאמה

בשלב ההכרות תעלה שאלת ההתאמה. האם חברת ההפצה והלוגיסטיקה יכולה לשרת את האינטרסים ולממש את היעדים.

האם היא מתאימה לתרבות האירגונית. שאלה מרכזית שתעלה היא האם חברת ההפצה והלוגיסטיקה כספקית שירותים מעמידה את הלקוח במרכז החוויה השירותית שלה.

חברת הפצה ולוגיסטיקה ותיקה ומנוסה ואחת שמאמינה בעצמה תציג עצמה באופן אמיתי ללקוח פוטנציאלי ותאפשר לו לבחון בעצמו את היכולות שלה.

 

מה שחשוב

חברות שיש להן יכולות אמיתיות של הפצה ולוגיסטיקה צריכות לכלול פריסה ארצית, ידע ארגוני בתחום, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, שירות לקוחות מקצועי ואמין, שדרת שליחים ותיקה ומקצועית.

יכולת להכיר בביצוע טעות ולתקן אותם אם  צריך.

שליח מסמן ארגז משלוח

 

צ'יק דליברי הפצה ולוגיסטיקה

צ'יק דליברי היא חברה המציעה מגוון שרותי שליחויות ולוגיסטיקה במשך עשור לאלפי לקוחות מרוצים.

עם השנים צ'יק דליברי גדלה והרחיבה את סל היכולות שלה.

משירותי שליחויות ללקוחות פרטיים ועסקים, שכוללים שליחויות אקספרס מהיום להיום ומהיום למחר, דרך שליחויות מיוחדות, פתרונות קירור, הפצת מתנות חג עבור חברות וועדי עובדים וגם שירותי הפצה ולוגיסטיקה.

לצ'יק דליברי יש את הידע, הניסיון והתשתית להעניק שירותים אלה ללקוחותיה – בכל ימות השנה, בכל תנאי מזג אוויר ובכל פקק תנועה. התקשרו לשירות הלקוחות של החברה ויתאמו לכם פגישת היכרות.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים