שירות שליחויות לפרטיים

לצד מתן פתרונות ללקוחות עסקיים, שירותי שליחויות פרטיים הם פלח שוק שלא כדאי להזניח. לקוחות פרטיים המרוצים מהשירות שהם מקבלים, יחזרו לעבוד מול חברת השליחויות.

בשליחויות פרטיות יש להקפיד על יחס אישי ומתן תחושה כי הלקוח עומד במרכז. כמו כן, חשוב להציע לו שליחויות עד הבית מהיום להיום או מהיום למחר, אם יבקש

 

פלח שוק

טבעי הוא שחברות המציעות מוצרים או שירותים ישאפו לעבוד מול גופים המציעים היקף עבודה גבוה, בהתאם ליכולות שלה והתשלום בהתאם.

עבודה של עסק מול עסק גם מרגישה טבעית ומעניקה תחושת ביטחון בנוגע למקורות ההכנסה. לצד זאת חשוב ומומלץ לא לזנוח את הלקוחות הפרטיים.

גם בגלל שבמצטבר לקוחות פרטיים מספקים הכנסה נוספת וגם בגלל שאין זה חכם להזניח פלח שוק מסוים, בעל פוטנציאל.

גם שירות שליחויות לפרטיים יכול לספק הכנסה רציפה וקבועה אם הצד השני מרוצה מהשירות שהוא מקבל.

באנר שירות שליחויות לפרטיים

 

מאפייני שליחויות לפרטיים

שירות שליחויות לפרטיים שונה מעבודה מול עסק. ללקוחות פרטיים עשויים להיות דרישות שונות ממשלוח למשלוח בהתאם לזהות מקבל המשלוח.

במקרים רבים יכול להיות שמדובר בעסק בוטיק עם מספר לקוחות מצומצם שזוכה לשירות אקסקלוסיבי.

במצב שכזה החבילה או המוצר אמורים להעניק תחושה של יוקרה ועבודת יד, בניגוד למוצרים שהוצאו מפס היצור ומחולקים בסיטונאות למספר גדול מאוד של לקוחות שהזמינו מוצר זהה.

אחד המאפיינים הבולטים של שליחות פרטית היא משלוח עד הבית בניגוד להעברת המוצר לנקודת חלוקה אזורית או שילוח דרך סניפי דואר.

כמו כן, שליחויות מסוג זה יאופיינו, במצבים מסוימים, בשליחויות אקספרס מהיום להיום או מהיום למחר.

 

עידן הסחר המקוון

המעבר לסחר מקוון אפשר את כניסתם של שחקנים חדשים. עסקים קטנים יותר שיכולים לנצל את המדיום האינטרנטי לצורך הפצה של מוצרים ייחודיים לקהל לקוחות רחב יותר.

לאינטרנט אין גבולות ולכן לקוחות המחפשים מוצר מסוים שנחשב לנדיר, יוקרתי או שיש לו ביקוש קטן יחסית, יכולים למצוא אותו בעיר או מדינה אחרת.

במצבים שכאלה אספקת המוצר תעשה במסלול פרטי לביתו של מזמין המוצר. 

 

טכנולוגיה לעזרת הלקוחות

כלים טכנולוגיים יכולים לסייע בעת ביצוע שירות שליחויות לפרטיים. הן שולח המוצר והן הצד המקבל מעוניינים להיות מעודכנים לגבי מיקום המוצר בכל שלב של השליחות.

גם כאשר הוא נמצא בהכנה וגם כאשר הוא מועבר לשליח. מידע זה מונע חוסר וודאות ומעניק תחושה של שליטה על התהליך.

לקוחות המבצעים שליחויות לפרטיים מחפשים חברת שליחויות המספקת טכנולוגיה זאת.

 

שירות לקוחות

עבודה מול לקוחות פרטיים שונה מעבודה מול עסק. הלקוח הפרטי יחפש יחס אישי ויבחן אם חברת השליחויות מעמידה את חוויית הלקוח במרכז.

תחושת ניקור מצד חברת השליחויות תרחיק את הלקוח ועלולה למנוע ממנו לחזור.

לכן יש חברות שליחויות שעושות הפרדה בין השירות ללקוחות פרטיים ללקוחות עסקיים בגלל הדרישות והיחס השונה.

 

צ'יק דליברי שליחויות לפרטיים 

חברת השליחויות צ'יק דליברי מצליחה כבר עשור, לספק מגוון גדול של שירותים למגוון גדול של לקוחות.

זוהי חברה עם יכולות אך גם עם נשמה. לצד עבודה מול גופים גדולים במתן פתרונות הפצת מתנות עבור חברות וועדי עובדים, ולצד מתן פתרונות קירור ולוגיסטיקה, החברה לא זנחה את הלקוחות הפרטיים.

היא יודעת לתת גם להם את הפתרונות המתאימים ביותר כולל יחס אישי, שירות אקספרס מהיום להיום ומהיום למחר.

הכל במחירים שווים לכל נפש ומתוך הבנה כי הלקוח עומד במרכז. 

כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות לשירות הלקוחות של צ'יק דליברי, ובתוך צ'יק תקבלו מענה אנושי  ויחס אישי.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים