שליחויות לעורכי דין

שליחויות לעורכי דין בניגוד לשליחויות של חבילות ביגוד, קוסמטיקה או מזון, הן שליחויות חשובות ביותר, שיכולות להכריע על סוגיות משפטיות, ולכן מדובר בשירות שחייב להיות מדויק ומהיר.

המאמר יעסוק בשליחויות לעורכי דין והחשיבות שלהן.

 

שליחות "קטלנית"

לא מדובר בעוד סרט של ארנולד שוורצנגר, אלא על שליחות קריטית שיכולה להיות "קטלנית" בעיקר כשמדובר בסוגיות משפטיות.

למי מתאים המשלוחים הללו:

  • עורכי דין רשויות וארגונים – משלוחים המתבצעים בין עורכי דין ללקוחות או בין עורכי דין לרשויות מקומיות, ארגונים ציבוריים, בנקים, בתי משפט וכד'.
  • שליחויות דיסרקטיות – שליחויות מסוג זה הן שליחויות דיסקרטיות ורגישות ולכן צריך לנהל את צורת המשלוח באופן זהיר.

כלומר, לספק את השליחות ישירות לנמען באמצעות שליח ללא חשיפה של תכולת המשלוח לעיני אחרים. 

 

באנר שליחויות לעורכי דין

 

שליחות בזמן הנכון ובעיתוי הנכון

זמן שווה כסף:

  • הגעה בזמן מדויק לנמען – אלמנט נוסף הוא התזמון של שליחויות לעורכי דין. כלומר, עורכי דין השולחים מסמכים משפטיים שצריכים להגיע לנמענים בתאריכים ספציפיים או בשעות מדויקות למשל, משלוח של תביעה או כתב הגנה יהיו חייבים להימסר עד תאריך מסוים.
  • שליחת חומרים בזמן הקצוב – כמו כן, לעיתים עורכי דין יצטרכו לשלוח חומרים תוך שעה ליעד או תוך 24 שעות ולכן יהיו צריכים לחבור לחברת שליחויות שיש לה אפשרויות שילוח כאלו.

 

שליחות לכל כתובת בארץ

דברים שכדאי לדעת ולקחת בחשבון:

  • שליחויות מצפון ועד דרום – שליחויות לעורכי דין מתבצעות בכל הארץ. גם אם עורך הדין יושב בתל אביב הוא יצטרך לשלוח מסמכים משפטיים לאילת או לחיפה ולא רק באזור שלו.
  • בחרו בחברת משלוחים בפריסה ארצית – צורך זה מחייב קשר עם חברת שליחויות העובדת בפריסה ארצית ולא בחברה המתמקדת באזור קטן בלבד.
  • הגעה לכתובת המדויקת – בנוסף, ישנה חשיבות לכך שהמסמכים יגיעו לכתובת המדויקת ולא ילכו לאיבוד בדרך.
  • ביטוח למשלוחים – זו הסיבה שישנן חברות שליחויות המעניקות אחריות ביטוחית לחבילות ולסוגי שליחויות שונים.
  • חברה אמינה ומקצועית – מעבר לכך, חברת שליחויות אמינה העובדת עם צוות שליחים מיומן שהוכשר במיוחד לעבוד עם עורכי דין תדאג להעביר חומרים רגישים של עורכי דין בצורה אישית ומסורה.

מדוע זה קריטי? במקרה של עורכי דין אם המסמכים לא הגיעו ליעדם, עלולים להיות עיכובים בהליכים משפטיים ואף לייצר עוולות בין הצדדים.

גם שיטת המסירה של מסמכים משפטיים צריכה להתבצע לידו של הנמען ולא להותיר את המסמכים בפתח הדלת או בתיבת הדואר בשל הסיבות הנ"ל.

 

חברת שליחויות מתאימה לעורכי דין

טיפים לבחירת חברת משלוחים לעורכי דין:

  • עקבו אחר המלצות מלקוחות וקולגות – כדי לבחור את חברת השליחויות המתאימה ביותר לעורכי דין צריך לבדוק המלצות בקרב קולגות ובאתרי האינטרנט ולוודא שלחברת השליחויות יש אפשרויות שילוח אישיות.
  • חברה ארצית עם ביטוח – שיש להם שליחים המסוגלים להביא את החומרים הרגישים במהירות ליעד, לשנע אותם בדיסקרטיות ובזהירות, שיש להם אמצעי תחבורה מתאימים, שמדובר בחברה העובדת בפריסה ארצית עם ביטוח ללא תקלות והשומרת על דיסקרטיות.
  • מחירים נוחים – ככל שאלמנטים אלו יתקיימו וגם מחיר השליחויות יהיה סביר, מומלץ לחבור לחברת שליחויות אחת שתספק את השירות לעורך הדין.
  • השוו מחירים – ההמלצה שלנו היא להשוות מחירים בין מספר חברות שליחויות אך לא להתפשר על האיכות והשירות.

 

חברת שליחויות מומלצת

כאמור, ניתן למצוא ברשת המלצות של עורכי דין על חברות שליחויות שונות ולקבל מושג לגבי השירותים שהן מספקות.

על מנת שעורכי הדין יוכלו לנהל את עסקיהם בשלווה ולדעת שהמסמכים שלהם נשלחים בצורה יעילה ודיסקרטית, ההמלצה שלנו היא להתקשר לחברת השליחויות צ'יק דליברי ולקבל הצעת מחיר.

מדובר על חברה בפריסה ארצית, עם צוות מנוסה ומיומן שיש לה מוניטין בכל הקשור במשלוחים ליעדים שונים בארץ ללא תקלות ובצורה מהירה.

לסיכום, לא משנה באיזו חברת שליחויות תבחרו העיקר שהיא תדע לטפל במשלוחים רגישים ולשנע אותם בתזמון הנכון. עורכי דין מקצועיים המדקדקים בשירות טוב ללקוחות לא יתפשרו גם על זה.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים