חברת שליחויות הרצליה

הרצליה היא עיר בגוש דן שהינו המאוכלס ביותר במדינה. שכנותה לתל אביב מאפשרת לשליחים היוצאים ממנה או אליה, להגיע במהירות ליעדם.

לפני שבוחרים חברת שליחויות בהרצליה, חשוב לוודא שיש לה שירות לקוחות מתפקד וכי המחירים שהיא מציעה הגיוניים. לא נמוכים מדיי ולא יקרים באופן בלתי סביר.

 

עיר לוויין

הרצליה היא שכנתה הצפונית של תל אביב, מיקומה כעיר לוין למרכז העסקים, התרבות והספורט של ישראל מהווים יתרון משמעותי להרצליה המארחת באזור התעשייה שלה חברות הייטק בינלאומיות ומקומיות ובשכונות היוקרה שלה בהרצליה פיתוח מתגוררים האנשים העשירים בישראל.

חברת שליחויות הרצליה יכולה לנצל את המיקום המצוין של העיר לצורך צמיחת עסקיה והרחבת מאגר הלקוחות שלה.

פקקי התנועה מקשים לעיתים על הכניסה או יציאה לתל אביב, אך מדובר במרחק של כרבע שעה נסיעה ממרכז הרצליה לצפון תל אביב. הנסיעה לחיפה נמשכת קרוב לשעה, כמו גם נסיעה לבירה ירושלים.

 

באנר חברת שליחויות הרצליה

 

התנהלות נכונה של חברת שליחויות

חברת שליחויות הרצליה המעוניינת לשגשג בשוק תחרותי צריכה לפעול בשיטתיות ומיקוד: בחירת תחום – האם להתמחות בלקוחות פרטיים או בשליחויות לעסקים כמו מסעדות, מרכזי קניות, בתי מרקחת ועוד.

הגדרת סוג השליחויות – שליחויות מיידיות, שליחויות מהיום להיום ושליחויות מהיום למחר. עדיף להציע את שלושתם.

לבדוק מי המתחרים וניתוח היתרונות והחסרונות שלהם – אם לחברת שליחויות יריבה יש חיסרון מסוים, אפשר לנצל אותו ולהציע מענה אלטרנטיבי.

מיתוג ויצירת זהות נכונה לחברת השליחויות יכולה למשוך לקוחות. הקמת נוכחות דיגיטלית – רוב החיפושים לחברת שליחויות מתאימה נעשים בחיפוש בגוגל ולכן דירוג גבוה בתוצאות החיפוש יכולים לשדרג את מספר ההזמנות.

ניתן גם לעשות שימוש ברשתות החברתיות לקידום העסק. קביעת מחירון הוגן והגיוני. טכנולוגיה יכולה לסייע באיתור החבילה בזמן אמת.

 

איך בוחרים את חברת השליחויות המתאימה?

בחירת חברת שליחויות מתאימה צריכה להתבסס על הצרכים של הלקוח.

אך ישנם גם מאפיינים הכרחיים לחברת שליחויות רצינית, כמו רמת שירות הלקוחות, תמחור ודיוק. חברת שליחויות שאינה מציגה תוצאות טובות בקטגוריות האלה לא תשרוד שנים רבות.

בנוסף לכך לקוח פוטנציאלי של חברת שליחויות הרצליה צריך לוודא אם ואיזה שירותי אקספרס החברה מציעה.

האם יש שליחות מיידית, שליחות מהיום להיום או שליחות מהיום למחר? האם חברת השליחויות מציגה גמישות ומציעה ללקוח מספר אופציות? האם יש פריסה ארצית ושליחויות בינלאומיות?

עבור עסקים ולקוחות פרטיים מסוימים חשוב גם לדעת אם חברת השליחויות מציעה שירות גם ביום שבת ומה היקפו?

 

מאיפה צצו כל חברות השילוח האלה?

עד לפני מספר שנים רוב חברות השליחויות עבדו עבור וביחד עם עסקים. מאז, השיווק המקוון באינטרנט וברשתות החברתיות שינה דפוסי התנהלות.

הצרכן הישראלי החל לרכוש מוצרים בכמויות. ביטול המע"מ על מוצרים עד 75 דולר גרם להסתערות רבתית על אתרי המכירות של ענקיות הסחר העולמיות ומדינת ישראל הוצפה בעשרות מיליוני חבילות.

מישהו היה צריך לחלק אותן ללקוחות וכך נוצר הצורך לחברות שליחויות ברחבי הארץ. גם בישובים שבעבר לא הייתה כדאיות כלכלית להפגין בהם נוכחות.

 

צ'יק דליברי בהרצליה

חברת השליחויות צ'יק דליברי מציעה מגוון שירותים ללקוחותיה.

החברה הפועלת כעשור בענף השליחויות התחרותי, מבצעת שליחויות באותו יום, שליחויות מהיום למחר, שירות מסירות אישיות ללקוח, שליחויות משפטיות ושליחויות של פריטים יקרים או בעלי ערך מיוחד.

כמו כן בצ'יק דליברי מתחשבים בעסקים קטנים ומעניקים להם שירות שיסייע להם לפעול באופן יעיל ולצמוח בהתאם.

בכדי להפוך ללקוח של צ'יק דליברי פשוט צריך לפנות לשירות הלקוחות של החברה, והשליח יהיה בצ'יק אצלכם.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים