חברת שליחויות באופקים

אזור הנגב המערבי, הכולל את יישובי עוטף עזה כולל יישובים וקיבוצים רבים, וגם מספר ערים.

אחת הערים המרכזיות באזור זה היא אופקים. העיר, שנוסדה בשנות החמישים, ממוקמת דרומית לנתיבות ונמצאת ממש בין באר שבע מדרום-מזרח ורצועת עזה מצפון-מערב.

כדי להעביר דברים בתוך העיר ומחוצה לה, דרושה חברת שליחויות מהימנה. הנה מה שחברה כזו צריכה ויכולה להציע לתושבי העיר.

 

למה לא לבצע את המשלוח לבד?

אופקים ואזור הנגב המערבי הוא אזור די קטן. אומנם יש כמה יישובים, קיבוצים וערים בסביבה, כמו שדרות ונתיבות, אך השטח עליו הם פרוסים הוא לא גדול במיוחד.

למרות זאת, כדי להעביר פריט מסוים ממקום אחד אל מקום אחר, כדאי להשתמש בשירותים של חברת שליחויות ולא לנסות לעשות זאת בעצמכם.

מבחינת התחבורה הציבורית הקיימת בסביבה, קווי האוטובוסים לא מדויקים ולא תכופים מספיק.

גם תחנת הרכבת החדשה שנחנכה בעיר בשנת 2016 לא יכולה לספק לכם יותר מדי יכולת שינוע של פריטים ממקום אחד לאחר.

בנוסף, גם אם יש ברשותכם רכב פרטי, הנסיעה בין יישובי העוטף עשויה לקחת יותר זמן ממה שחשבתם. הכבישים בעוטף הם לרוב כבישים שאינם מרובי נתיבים ואינם מגוונים מדי.

בנוסף, המעבר בין כל יישוב ויישוב עשוי להיות איטי, מה שיפגע בלו"ז שלכם.

במידה ואתם מנהלים עסק וצריכים לבצע שליחויות לתושבי עוטף עזה, הפרוסים במספר יישובים במספרים קטנים, אתם תמצאו את עצמכם ככל הנראה מבצעים שליחויות למקומות מגוונים ולא למקום אחד עיקרי.

עם חברת שליחויות תוכלו לחסוך את הזמן הזה.

 

באנר חברת שליחויות באופקים

 

יתרונות נוספים של חברת שליחויות

חברת שליחויות, באופן כללי, מספקת לאלו שבוחרים להשתמש בה עוד כמה יתרונות, בנוסף לאלו הספציפיים שחברת שליחויות באופקים יכולה לספק ללקוחותיה.

בעלי עסקים שבוחרים להשתמש בחברת שליחויות מגדילים באופן משמעותי מבחינתם את יכולתם לבצע עסקאות ובכך להגדיל את הרווחים של העסק.

כמו כן, חברת שליחויות מעניקה ללקוחות של בתי עסק יותר הזדמנויות מאשר היו להם בעבר. לקוח שיכול להגיע אל בית העסק עשוי לבחור דווקא באפשרות השילוח, עקב צרכים שונים שיש לו.

תוכניות שצצו או אירועים בלתי צפויים יכלו לגרום ללקוח קבוע לוותר על ביצוע עסקה בעבר, אך עם עסק שעובד עם חברת משלוחים הדבר לא אמור לקרות.

 

מחסן משלוחים

 

פריסה ארצית רחבה

כדי לבצע שליחויות באופקים וגם בסביבה, דרושה פריסה ארצית רחבה. חלק גדול משליחויות שיבוצעו מאופקים יהיו כאלה שיאלצו את השליח לנוע אל מחוץ לעיר.

כמות היישובים שנמצאת באזור, מצפון-מערב בעוטף עזה או מדרום-מזרח בבאר שבע והסביבה, מביאה למסקנה הפשוטה – חברת שליחויות שרוצה לפעול באזור צריכה להיות בפריסה רחבה מספיק.

משמעות הדבר היא הן בכמות כלי הרכב של החברה והן בכמות השליחים.

 

סוגי שליחויות באופקים

השליחויות שניתן לבצע באופקים הן מגוונות: משלוחים בשביל בתי עסק, משלוחים הכוללים מסירה אישית, שליחויות מאופקים אל מחוץ לעיר, שליחויות בתוך העיר וגם שליחויות מהיום למחר.

השליחויות תלויות כמובן ברצון של מזמין המשלוח וביכולת המעשית לבצע את המשלוח עצמו, לפי סוג המטען. השליחויות יכולות להיות רלוונטיות כמובן לכלל תושבי אופקים.

 

שליח מוסר משלוח ללקוחה

 

משלוח באופקים עם צ'ק דליברי 

פריסה ארצית רחבה וסוגים רבים של שליחויות מסופקים על ידי חברת השליחויות צ'יק דליברי.

הפריסה הארצית של החברה מאפשרת לה להגיע גם אל אופקים והסביבה.

בין אם מדובר על משלוח סטנדרטי או משלוח מיוחד, עם צ'יק דליברי המשלוח שלכם יגיע אל היעד שלו בצורה בטוחה וללא כל פגע.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים