חברת שליחויות בחדרה

חדרה היא אחת מוותיקות ערי ארצנו, שהוקמה כמושבה על ידי אנשי העלייה ראשונה עוד ב- 1891!

מיקומה על שפת הים התיכון, הפך אותה למקום אסטרטגי במיוחד להקמה והתיישבות של עיר ואם בישראל.
הים הוא מקור לתעסוקה, למסחר, וכמובן שאין יפה כמוהו. העיר הצפונית התפתחה וצמחה, וכיום מונה כ-100,000 תושבים!

אוכלוסיית חדרה היא מגוונת ומיוחדת, ובהתאם גם העסקים בעיר, הרחובות, והשכונות – שלכל אחת מהן אופי משלה.

חברת שליחויות בחדרה צריכה להתמצא היטב בעיר, גם בפינות הנסתרות, לנווט במהירות, ולהגיע בבטחה ועם חיוך אל היעד.


אופי העסקים בחדרה והצורך בחברת שליחויות מהימנה

חדרה היא עיר מרכזית בצפון הארץ, אולי שנייה בחשיבותה לחיפה. היא מוקפת יישובים, מושבים, וקיבוצים שונים, ומתפקדת כמרכז וכלב הפועם של כל אלה.

בתוך העיר עצמה האופי משתנה משכונה לשכונה, משכונות שמרגישות כמו כפר קטן ופסטורלי, ועד למרכז העיר שלא יבייש גם את תל אביב מבחינת מסחר, מקומות בילוי, ועסקים קטנים כגדולים.

ובל נשכח את החוף, שמספק גם עסקי מלונאות שונים, ברים ופאבים, ומקומות נפלאים למקומיים ולתיירים גם יחד.

חברת שליחויות בחדרה צריכה להתאים את עצמה לכל הצרכים שעיר מגוונת שכזו זקוקה להם – שליחויות קטנות משכונה לשכונה, שליחויות מחוץ לעיר, שליחויות מהיום ליום, קטנות, גדולות, עדינות, ומה לא!

 

באנר חברת שליחויות בחדרה

 

אז מה שולחים היום? ובכמה?

עלות משלוח משתנה כמובן ממקרה למקרה, אך אפשר לחשב בקלות יחסית לפי כמה פרמטרים פשוטים – גודל המשלוח, אופי המשלוח, והמרחק.

בואו ניקח שתי דוגמאות כדי להדגים – בית המלון על קו החוף, ששולח את הררי הכביסה שלו, הסדינים, המגבות, ומה לא, אל המכבסה שבמרכז העיר.

שליחות שכזו דורשת כלי רכב גדול שיכיל את כל השקים! אבל אם נישאר באותו המלון, ונגלה שאחד האורחים בדיוק חוגג יום הולדת ועוגה מיוחדת מקונדיטוריה מהוללת מחוץ לעיר הוזמנה – כאן דרוש שליח מהיר, שיכול להתנייד באופנוע, אבל לנהוג בעדינות כדי שהעוגה תגיע שלמה! אותו המקום – שתי שליחויות שונות לחלוטין…

 

בין שתי ערים

אם הבהרנו כמה חשובה חברת שליחויות עם שליחים המכירים את פנים העיר כמו את כף ידם, בואו נדבר רגע על משלוחים בינעירוניים.

מכיוון שחדרה היא באמת עיר כה מרכזית, המרכזת סביבה שלל יישובים, אזורי תעשייה, מפעלים ועוד – חברת שליחויות עם משלוחים מהירים מהעיר החוצה והפוך היא לא פחות מנכס.

בטח ובטח אם מדובר במשלוח דחוף, והזמן דוחק.

הרבה מחברות השליחויות יעכבו משלוחים מן המרכז לחדרה, עקב המרחק, וחשוב למצוא חברה שתוציא את השליחות כמה שיותר מהר, ותגיע אפילו תוך כמה שעות אם צריך.

 

שליח מרים משלוח

 

משלוחים מיוחדים

מדי פעם עולה הצורך בשליחות שקצת חורגת מהשגרה. בין אם מדובר בשליחות משפטית (מסמכים שצריכים להגיע מהר ובדיוק רב, זימונים שונים, חתימות וכן הלאה), שליחות דחופה, משלוח של פריט יקר ערך במיוחד או עדין מאוד – כדאי שתהיה חברה שמציעה את כל השירותים הנ"ל, ומבטיחה את הגעת המשלוח בזמן המהיר ביותר ועל הצד הטוב ביותר.

 

שליח כותב תעודת משלוח

 

צ'יק דליברי לשירות חדרה

יש על מי לסמוך בחדרה -חברת צ'יק דליברי מספקת שירות שליחויות בתוך חדרה עצמה ומחוצה לה, שליחויות דחופות, מהירות, מהיום להיום ואפילו משעה לשעה!

בעיר המונה כל כך הרבה תושבים ועסקים, כדאי לבחור בחברת המשלוחים שתתייחס אליכם באופן אישי, תתמקד בצורך ותתאים לכם את שיטת המשלוח המתאימה בדיוק לכם.

השליחים של צ'יק דליברי ידאגו לשנע את כל מה שתפקידו בידיהם (וגלגליהם!) בבטחה, בעדינות, במהירות, ובמסירות גדולה. וכמובן – בצ'יק!

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים