חברת שליחויות בלהבים

אומרים שארץ ישראל קטנה אבל אפילו שליחים של חברת שליחויות לא הגיעו, קרוב לוודאי, אל כל המושבים והמועצות המקומיות ברחבי הארץ.

חברת שליחויות בלהבים יכולה לשלוח שליח מיומן שמכיר היטב את מבנה היישוב, ויודע שרובו בנוי סביב כיכר מרכזית, כך שהוא יכול להגיע בקלות אל כל כתובת במועצה המקומית.

עם זאת, יש מקרים שהשליח שמגיע ליעד המשלוח לראשונה, נאלץ לה  סתמך על ווייז למציאת המיקום.

לפעמים זה לא מספיק מדויק, כך שהוא פונה להסבר או לסיוע משולח החבילה או ממי שעתיד לקבלה.

לכן, חשוב לפנות לחברה מקצועית ומיומנת בעלת היכרות מעמיקה עם אזור המשלוח.

 

שיתוף פעולה בין הלקוח לשליח

  • מאמץ משותף להצלחה משותפת – כדי להבטיח שהחבילה תגיע אל יעדה בזמן הנכון ובמצב מתאים, צריכים לעבוד במשותף שלושה גורמים – מוסר החבילה שצריך להעביר אותה ואת פרטי המשלוח, מקבל החבילה שצריך להיות זמין לקבל אותה ביעד שנקבע מראש, וחברת שליחויות בלהבים שאמונה על שלב המעבר בין המוסר למקבל. השיתוף הזה, כמו כל שיתוף פעולה אחר עובד טוב יותר כאשר כולם מוכנים לעזור זה לזה.
  • לקראת הפעם הבאה – מסירה ראשונה של חבילה במועצה מקומית כמו להבים יכולה להיות משימה מאתגרת אבל כל סיוע שניתן לשליח של חברת שליחויות בלהבים, בשליחות הראשונה שלו באזור, יגדיל את הסיכוי שיוכל לבצע שליחויות בלהבים ללא כל בעיה, בפעם הבאה שיידרש לכך.
  • אנושיות ומקצועית – לכל אחד יש תפקיד, אחריות ועבודה משלו – ואנחנו עושים את העבודה שלנו בצורה הטובה ביותר. השליחים שלנו יתנהלו תמיד בצורה המקצועית ביותר, אך לא פחות מכך – גם בצורה אדיבה ושירותית לכל לקוח ויעד מסירה.

 

באנר חברת שליחויות בלהבים

 

על מה צריך לשים דגש שולח החבילה?

  • מידע מלא ומדויק – כולנו יודעים שלפעמים כתובת זה לא הסבר מספק. ישנם מושבים וקיבוצים שנמנעים מלתת שמות לרחובות ולדרכים בתחומם, ישנם יישובים לא מוכרים וישנם רחובות, סמטאות, פניות וכיכרות מבלבלים ברחבי הארץ. תנו לשליח מידע מלא ומדויק, כולל הוראות מיוחדות וכולל מספרי טלפון למקרה של צורך בעזרה.
  • אריזה מקצועית וזהירה – חברת שליחויות יכולה לבצע אריזה מקצועית, אבל במידה שהאריזה נעשית אצל השולח, חשוב להקפיד שתהיה יציבה ועמידה דיה כדי להחזיק את המסע אל היעד ומתאימה לתוכן שבה.
  • בחר את השירות המתאים – אל תהססו להתייעץ עם עובדי חברת השליחויות כדי לבחור את שיטת המשלוח המתאימה ביותר. זה יכול להשפיע באופן משמעותי על תהליך המשלוח.

שליחים ברכב שליחויות בדרך למסור חבילה בלהבים

 

באילו מקרים נדרשת עזרה של מקבל החבילה?

  • מפות מבלבלות ורחובות ללא שם – נכון שיש מפות ויש אפליקציות לניווט ויש גם לוויינים, אבל יש סיבות לא מעטות לקושי לנווט אל היעד. במקרים כאלה, גם שליח מיומן מחברת שליחויות בלהבים יזדקק להכוונה מצד מקבל החבילה.
  • מקום עצירה בטוח וחוקי – ישנם מקומות שבהם אין אפשרות לעצירה בטוחה וחוקית של השליח, והוא נאלץ לבקש ממקבל החבילה להגיע אליו משום שאינו יכול לעזוב את כלי הרכב שלו.
  • היו זמינים לקבל חבילה – במקרה של מסירה ביד, משלוח מדלת לדלת או משלוח שדורש חתימה ממקבל החבילה, חשוב שתהיו פנויים וזמינים לקבל את השליח במועד שסוכם ונקבע מראש.

 

עלויות משלוחים בלהבים

שליחויות שונות מקבלות תמחור שונה בהתאם למרחק המשלוח, סוג המשלוח ודחיפות העבודה. משלוח מהיום להיום יעלה משמעותית גבוה יותר ממשלוח שלוקח מס' ימי עסקים. חשוב להבין טווח מחירים כללי:

סוג המשלוח עלות משוערת
משלוחים בין עירוניים 100 ₪ – 250 ₪
משלוחים דחופים 150 ₪ – 350 ₪ בנוסף לעלות המשלוח
משלוחים כבדים 350 ₪ – 650 ₪
משלוחים בהתאמה אישית על פי הצעת מחיר

שליח מחייג לבעלת החבילה

 

לסיכום

הבאת החבילה שלכם ממקום המסירה אל יעדה, בזמן ובמצב טוב – זו המשימה העיקרית של כל שליח ושל כל חברת שליחויות.

זה נכון בלהבים, ביישובים קטנים אחרים ולמעשה, בכל הארץ.

צ'יק דליברי מתייחסים ברצינות רבה למשימה הזו ורואים את עצמם כגורם מקשר חשוב, בעל תפקיד משמעותי.

העובדים של צ'יק דליברי עשים את המיטב, כבר למעלה מעשור, כדי להביא כל חבילה לידיים הנכונות.

אחרי הכל – מסירת החבילה היא המטרה המשותפת של השולח, השליח והמקבל.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים