חברת שליחויות במרכז

אזור המרכז עמוס בשפע של אפשרויות ובמגוון אדיר, כמעט בכל תחום.

תחום השליחויות אינו שונה בכך מהאחרים, ובפני בעלי עסקים בגוש דן עומדות אפשרויות רבות, כאשר הוא זקוק להעברה של מסמכים או של חבילות.

נציג כאן את האפשרויות המרכזיות שמציע השוק האדיר של אזור המרכז, וגם את היתרונות של בחירה בחברת שליחויות על פני האפשרויות האחרות.

ויש גם טיפים לתחילת העבודה עם חברת שליחויות במרכז.

 

שליחויות עסקיות

ישנן אפשרויות רבות שעומדות בפני מנהל עסק, בבואו לבחור את שירות השליחויות המתאים לו ביותר. הנה חלק מהאפשרויות:

  • שליחויות עצמאיות – ישנם בתי עסק שבוחרים לשלב מערך שליחויות פנים ארגוני. הבחירה הזו דורשת עיסוק  בירוקרטי לא מועט, אבל מאפשרת שליח זמין תמיד. הבעייתיות במקרה של שליחויות עצמאיות היא כאשר יש צורך ביותר משליחות אחת בו זמנית, ושליח יחיד דורש סדר עדיפויות. בחירה בפתרון חוץ ארגוני, תאפשר בדרך כלל שליחויות מקבילות, ללא התארגנות מיוחדת.
  • שליחים עצמאיים – שליחים עצמאיים אפשר למצוא בכל מקום אבל באזור המרכז הם נפוצים הרבה יותר. משלוחים שמבוצעים על ידי שליחים עצמאיים יהיו, ברוב המקרים, זולים יותר אבל בשליחויות כאלה קשה למצוא משלוחים מבוטחים, מעקב אחרי משלוחים או פתרון למשלוחים גדולים.
  • חברת שליחויות – חברת שליחויות ישראלית היא פתרון טוב במיוחד למשלוחים ברחבי הארץ. בחירה בחברת שליחויות בעלת ניסיון בתחום המשלוחים העסקיים ומערך שליחים פעיל, היא הדרך ליהנות משירות שליחויות מקצועי בכל סוג של משלוח, בכל גודל ולכל יעד.

באנר חברת שליחויות במרכז

 

למה כדאי לבחור בחברת שליחויות?

לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות, כמובן. עם זאת, היתרונות של בחירה בחברת שליחויות עבור לקוחות עסקיים הם רבים.

חברות שליחויות מביאות תמיד לאותה התוצאה – השירות הטוב, המקצועי והאמין ביותר.

  • אמינות – משלוחים עסקיים ומשלוחי מסמכים הם משלוחים שחשוב להבטיח שיגיעו בזמן ליעדם ובמצב טוב. חברת שליחויות מציעה לכם, בנוסף לתהליכים הבירוקרטיים ולמערך שליחים מיומן, גם את שמה הטוב והמוניטין שבנתה לעצמה לאורך שנות פעילותה בתחום.
  • מקצועיות – המקצועיות של חברת משלוחים מתבטאת גם באמינות המשלוח אבל גם במהירות הטיפול במשלוח, בשירות הלקוחות של החברה וכמובן, במראה הייצוגי והמקצועי, שמשדר מקצועיות גם ללקוחות או לשותפים העסקיים שמקבלים את השליחות.
  • נוחות – אין ספק שהנוחות בבחירה בחברת שליחויות היא קודם כל בשל החופש מהעיסוק הבירוקרטי במשלוח. עם זאת, ישנו ממד של נוחות גם בגמישות בשירותי המשלוח שיכולה להציע חברת שליחויות טובה. גם המחירים יהיו נוחים באופן יחסי, משום שחברת שליחויות מסתמכת על כמות גדולה של לקוחות ושל משלוחים שמאפשרת זאת.

חבילות לשליחות במרכז הארץ

 

איך להתחיל ברגל ימין קשר עם חברת שליחויות 

  • מחקר וייעוץ – מלבד המחקר המקוון ובקשת המלצות מקולגות בתחום, כדאי לפנות לחברות שליחויות איתה שוקלים לעבוד ולקבוע שיחת ייעוץ. בעזרת הייעוץ ניתן יהיה להכין הצעת מחיר מפורטת, שמתבססת על הצרכים העסקיים שלכם בתחום השליחויות.
  • בדיקה בזמן אמת – אם אתם מתלבטים בין חברות שונות,  תוכלו לשלוח חבילת דמה בשירותיהם, כדי לבדוק את יעילות ומקצועיות התהליך כולו – החל מהזמנת המשלוח ועד הגעתו ליעדו.
  • מעקב נתונים – בחירה בחברת שליחויות היא לא חתונה קתולית. כדאי לעקוב אחרי המשלוחים שלכם ולוודא בזמן אמת, שאתם מקבלים את השירות שעליו שילמתם.

 

כמה משלמים על משלוחים במרכז?

עלויות של משלוחים באזור המרכז תלויות מאוד בסוג המשלוח הנחוץ (משלוחים משפטיים או בין עירוניים, למשל) ובלוח הזמנים הנחוץ עבורו, אך בינתיים ניתן לדבר על מחירים כלליים:

סוג המשלוח עלות משוערת
שליחות מהיום להיום 35 ₪ – 250 ₪
שליחות משפטית החל מ-69 ₪ בהתאם למרחק המשלוח
משלוח בין עירוני 150 ₪ – 350 ₪
שליחויות מותאמות אישית לעסק שלכם בהצעת מחיר

שליח מוסר חבילות ללקוח

 

לסיכום

שימוש בשירותי חברת שליחויות הוא אכן הבחירה החכמה והחסכונית עבור שליחויות עסקיות.

היתרונות עומדים בעינם גם כאשר מדובר על עסקים קטנים ובינוניים, שייתכן שייבחרו בשירות של חברת שליחויות, בעלת ותק וניסיון של עבודה בשליחויות באזור המרכז ובכל רחבי הארץ.

כזאת היא חברת צ'יק דליברי שמשלחת חבילות ומסמכים עסקיים בתוך תל אביב, ברחבי גוש דן ובכל אזור המרכז כבר למעלה מעשור שנים.

עבור עסקים קטנים, חברת שליחויות יכולה להיות הדרך להעביר את תחום השליחויות אל המומחים.

כך ניתן לא להידרש לרכב, נהג, ביטוחים, אדמיניסטרציה וכל שאר הבירוקרטיה שכרוכה בנושא השליחויות

במקביל, ניתן להציג בפני הלקוחות נציגים מקצועיים, לבושים במדים ומבצעים כל שליחות ומסירה בדייקנות ובאדיבות.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים