חברת שליחויות בצפון

אומרים שהמציאות עולה על כל דמיון – המשפט הזה נכון שבעתיים כאשר מדובר על אזור צפון הארץ.

המרחבים הירוקים, הקיבוצים והמושבים, אנשי האדמה והחקלאים של אזור הצפון הופכים את המציאות היום-יומית לעוצרת נשימה.

ההפתעה מגיעה לא רק מהמראות אלא גם מההרגלים – שכן רק בצפון הארץ נדרשים, על בסיס כמעט יום יומי, למצוא פתרונות משלוחים מתקדמים.

מטרות כמו משלוחי חיות, למשלוחי סחורה ותבואה ולשאר משלוחים יוצאי דופן עשויים היו להיראות מדהימים למי שלא בקיא בתחום, ורגיל לחברת שליחויות בפועלת באזורים עירוניים.

בחברת שליחויות בצפון הארץ, שום דבר כבר לא מפתיע את הטלפניות.

 

משלוחים נפוצים ושירותים רגילים שמעניקה חברת שליחויות

  1. מסירת מסמכים – סוג המשלוח הנפוץ ביותר בתחום המשלוחים העסקיים הוא מסירת מסמכים. בדרך כלל המשלוחים כוללים חוזים, קטלוגים וחשבוניות.
  2. העברה ואספקת סחורה – בין אם מדובר במשלוח של דוגמת מוצר לחנות או במשלוח סחורה שנרכשה מחנות מקוונת, בכל חברת שליחויות בצפון ידעו לומר לכם שישנן חבילות קטנות מאוד בממדים, וישנם גם משלוחי ענק שדורשים לעיתים לוגיסטיקה יוצאת דופן.
  3. שליחויות בין לאומיות – חברת שליחויות ישראלית יכולה לשמש גם כמתווך בין לקוחותיה בארץ לבין חברות שילוח בינלאומיות, במקרה של משלוח שצריך לחצות אוקיינוסים אל יעדו.

באנר חברת שליחויות בצפון

 

מה נחשב למשלוח מיוחד, חריג או יוצא דופן?

  • משלוח שמכיל חומרים מסוכנים או מוצרים בפיקוח – גם חומרים מסוכנים צריכים הובלה ושילוח אבל בגלל רגישותם הרבה, חשוב לבחור לשם כך בחברה בעלת ניסיון, ציוד, כוח אדם מיומן והרשאות מתאימות. זאת כדי להבטיח שלא ייגרם נזק, לא למשלוח וחלילה גם לא לשליח או למקבל החבילה.
  • משלוח בערך כספי גבוה במיוחד – משלוחים עסקיים מגיעים לפעמים לערכים כספיים גבוהים מאוד, גם כאשר מדובר על חפצי אומנות או על תכשיטים אבל גם במשלוחים של חומרי גלם או של מוצרי יוקרה. חשוב לוודא היטב שהחברה מסוגלת לאבטח ולבטח את המשלוח כדי להבטיח את מסירתו.
  • משלוח דחוף – משלוחים של סחורה ללקוחות צריכים לעמוד בתנאי המסירה שלהם, שכוללים גם משך משלוח ספציפי. ישנם מקרים בהם הדחיפות היא ברמה גבוהה יותר, למשל כאשר צריך למסור מסמכים משפטיים באמצעות שליחות משפטית חשובים במועד הנכון או ציוד רפואי, שצריך להגיע במהירות לייעדו.

חברת שליחויות מבצעת חלוקת משלוחים לפח איזורים לשליחים

 

איך לבחור חברת שליחויות בצפון, עבור שליחות יוצאת דופן?

  • ניסיון, מוניטין ומיומנות – חשוב לוודא שלחברה שאתם בוחרים יש ניסיון בסוג המשלוחים שאתם מחפשים וביקורות טובות מלקוחות עבר. אפשר לברר גם לגבי שאר השירותים של החברה ולגבי הניסיון והמיומנות של השליח הספציפי, במקרה של משלוחים חשובים במיוחד.
  • כיסוי ביטוחי – גם כאשר מדובר על משלוח בערך רגיל, חשוב לדאוג שיש כיסוי ופיצוי במקרה של תקלה במשלוח. בדקו את סוג הביטוח ואת התנאים להפעלתו אם אתם שולחים משלוח מיוחד בערכו הכספי או בערכו הסנטימנטלי.
  • שירות לקוחות – תקלות קורות אבל הדרך בה מתמודדים איתן חשובה ביותר. פרויקטים יוצאי דופן הם כאלה שסיכוייהם להיתקל בבעיות ובעיכובים גדולה משל משלוחים רגילים, לכן חשוב לוודא שלחברת השליחויות שבחרתם יש מערך שירות לקוחות יעיל, שיודע לפתור בעיות מול גורמים אחרים ולדאוג להגעתו של המשלוח בשלום ליעדו.

 

כמה עולים שירותי שליחויות בצפון?

שירותי שליחויות בצפון מתומחרים באופן ספציפי בהתאם לסוג השליחות הנחוצה וללוח הזמנים שלה.

משלוחים של סחורה כבדה או משלוחים מהיום להיום עשויים לעלות מעט יותר – אבל חשוב להבין מה סדר הגודל הכללי של עלויות השליחות:

סוג השליחות עלות משוערת
משלוחים בין עירוניים 100 ₪ – 250 ₪
משלוחים דחופים 150 ₪ – 350 ₪ נוספים למחיר המשלוח
משלוחים כבדים 350 ₪ – 650 ₪
שליחויות מותאמות אישית מבוססות הצעת מחיר

שליח מוסר חבילה בפתח הדלת של הלקוחה

 

לסיכום

פרויקט של משלוח יוצא דופן באזור צפון הארץ הוא אמנם לא עניין נדיר, אבל הוא בהחלט סיבה לבדוק את כל התנאים מראש.

חשוב שלא לוותר על בחירה בחברת שליחויות שמציעה מגוון גדול של שירותים שונים, במשך המשלוח, בסוג המעקב ובמרחק בין השולח ליעד המשלוח.

צ'יק דליברי מציעה שלל שירותים בתחום השליחויות ומזה עשור מציעה תוכניות שילוחים לבעלי עסקים, בכל תחום.

ניסיון כמו של צ'יק דליברי במשלוח כל הסוגים של החבילות, לא תמצאו בשום מקום אחר בצפון הארץ.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים