חברת שליחויות בקרית אתא

האם ידעתם כי תושבי העיר קריית אתא הם שיאני המדינה בהזמנת חבילות מחו"ל? העיר שייכת למחוז חיפה ולשליחים יש צירי תנועה נוחים להגיע אליה וממנה.

שירות לקוחות טוב אשר מעמיד את הלקוח במרכז הוא חיוני עבור חברת שליחויות ומעיד על מחויבותה ללקוחותיה. וזה משהו שצריך בקרית אתא, כמו בכל מקום אחר. 

 

ובמקום הראשון, קריית אתא

עד לפני מספר שנים לא הייתה כדאיות כלכלית להפעיל חברת שליחויות בקרית אתא. באותה עת רוב דברי הדואר היו מכתבים או מסמכים שחולקו על ידי רשות הדואר.

אך מאז הסחר באינטרנט הפך לנפוץ בכל העולם, כולל בישראל. תושבי המדינה החלו לרכוש מוצרים באתרי קניות ברחבי העולם: סין, אירופה, ארה"ב וכל מקום אחר בו ממוקם אתר קניות שמוכר לישראל.

בנוסף לכך, הוחלט להעניק פטור ממע"מ לכל מוצר שעלותו עד 75 דולר. מהרגע שהציבור הישראלי החל לתת אמון באתרים אלה כמות הרכישות גדלה בקצב מעריכי.

בחצי הראשון של 2021 יובאו 25.2 מיליון חבילות לישראל. רובן חולקו על ידי חברות שליחויות ולא על ידי רשות הדואר.

קריית אתא דורגה במקום הראשון עם ממוצע מרשים של 5.7 חבילות לתושב ומי שהביא אותן לבית הלקוח הן חברות השליחויות שפורחות מאז

באנר שליחויות בקרית אתא

 

הגדולה בקריות נוחה לשליחויות

קריית אתא שייכת למחוז חיפה, היא העיר הגדולה בין הקריות המקיפות את העיר חיפה עם כ-61 אלף תושבים.

העיר מרוחקת כ-14.5 ק"מ מזרחית מחיפה. מבחינת השליחים של חברת שליחויות בקרית אתא, ציר התנועה המרכזי בין הערים הוא כבישים 22 ו-23.

קריית אתא מרוחקת כ-102 ק"מ מתל אביב בנסיעה מכביש 2 הנמשכת כשעה ורבע.

נתיב תנועה נוסף לתל אביב הוא כביש 6 באמצעותו אפשר גם להגיע לבירה, ירושלים, עם זמן נסיעה ממוצע של כשעתיים, בהתאם לעומס תנועה.

קריית אתא כמו העירים והישובים השכנים שלה מחוברים לנעשה בחיפה ומושפעים מעוצמתה הכלכלית של עיר המפרץ.

 

מגוון שירותים

בדרך כלל, חברת השליחויות הטובה ביותר היא חברת השליחויות המתאימה ביותר ללקוח. בין אם הלקוח הוא פרטי או עסקי. לפני שחוברים לחברת שליחויות בקרית אתא.

במיוחד אם מדובר במערכת יחסים עסקית, ארוכת טווח, יש לוודא כי חברת השליחויות מספקת את השירותים הנדרשים על ידי הלקוח.

אך עוד לפני כן, יש לברר מהו יחסה של החברה ללקוחותיה. האם היא מחויבת לשרתם? 

דרך אחת לבחון מחויבות זאת היא באמצעות שירות הלקוחות של החברה.

האם החברה מציעה ללקוחותיה מגוון אופציות או שהיא מצפה מהלקוח להתגמש? המצב הנכון אמור להיות הפוך, קרי, החברה צריכה להתגמש למען הלקוח.

בנוסף יש לבחון את השירותים שמציעה החברה. האם היא מציעה שירותי שליחויות אקספרס, מהיום למחר ומהיום להיום? האם היא מתחשבת בעסקים קטנים? האם המחירים שלה הוגנים? 

כמו כן, מומלץ לברר אם לחברת השליחויות יש גם שירותים מיוחדים כמו שליחויות של מסמכים רגישים, פתרונות קירור ופתרונות אחסון, למקרה הצורך. 

 

צ'יק דליברי בקרית אתא

חברת השליחויות צ'יק דליברי קיימת כבר כעשור, במהלכו שירתה אלפי לקוחות. החברה הפועלת בפריסה ארצית, מעניקה מגוון רחב של שירותים, כולל שליחויות אקספרס מהיום להיום ושליחויות מהיום למחר, שליחויות מיוחדות של מסמכים משפטיים ולחפצים יקרי ערך.

כמו כן צ'יק דליברי מפיצה מתנות חג לחברות גדולות וועדי עובדים ומספקת שירותי לוגיסטיקה. בנוסף החברה מספקת שליחויות לעסקים קטנים, בלי לקפח את הלקוחות הפרטיים המעוניינים לבצע שליחות חד פעמית. 

כל המעוניין יכול לפנות לשירות הלקוחות של צ'יק דליברי – שם תוכלו לקבל הסבר מפורט לגבי מגוון שירותי החברה וכמובן גם הצעת מחיר ראויה והוגנת.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים