חברת שליחויות בקרית טבעון

פעילותה של חברת שליחויות בקרית טבעון אפשרית בזכות המעבר העולמי לרכישה דרך האינטרנט ואספקת הסחורה עד הבית.

תושבי ישראל, כולל אלו המתגוררים בקרית טבעון, מזמינים מדי שנה עשרות מיליוני חבילות.

לשם כך נדרשת חברת שליחויות טובה, ומוניטין של חברה כזו מושפע מרמת שירות הלקוחות שלה ויכולתה להציע מגוון של שירותים.

 

עידן חדש גם בקרית טבעון

במועצה המקומית קריית טבעון מתגוררים כ-20 אלף תושבים.  זהו ישוב שבדומה ליישובים עם כמות אוכלוסייה דומה, לא היה זוכה לפעילות של חברת שליחויות, שכן למהלך שכזה לא הייתה בעבר כדאיות כלכלית.

השינוי המרכזי שהוביל להפעלת חברת שליחויות בישוב הוא המעבר העולמי לשיווק ורכישת מוצרים דרך האינטרנט.

כתוצאה מכך תושבי המועצה המקומית, כמו מיליארדים אחרים ברחבי העולם, יכולים להזמין מוצרים מאתרי מכירות שונים המציעים מיליוני מוצרים.

רבים מהם זולים יותר ממחירם בישראל. הטבה של פטור ממע"מ עבור מוצרים שנרכשו בפחות מ-75 דולר רק הגבירה את רכישת המוצרים דרך האינטרנט.

אתרי המכירות העולמיים הציעו ללקוחותיהם שליחות עד הבית, מה שהוביל לביקוש לחברות שליחויות, זאת לאור חוסר יכולתה של רשות הדואר להתמודד עם מיליוני החבילות.

על פי הנתונים, מתוך 25.2 מיליון החבילות שיובאו לישראל במחצית הראשונה של 2021, יותר ממחציתן סופקו ללקוחות על ידי חברות שליחויות ולא על ידי רשות הדואר.

באנר שליחויות בקרית טבעון

 

צירי התנועה המרכזיים

קריית טבעון ממוקמת במחוז חיפה שבצפון המדינה, ורבים מתושבי היישוב עובדים בחיפה ובסביבתה.

מבחינת הגישה של חברת שליחויות בקרית טבעון, אליה וממנה, כביש 75 החוצה את העיר ממזרח למערב, מחבר את הישוב עם העיר חיפה הנמצאת 19 ק"מ צפון מערבית לקריית טבעון.

מזרחית לישוב, במרחק של כ-23 ק"מ נמצאת העיר נצרת. הנסיעה לתל אביב אפשרית דרך כביש 6 או כביש 2. משך הנסיעה הוא יותר משעה ומשתנה בהתאם לעומס התנועה בכבישים אלה.

הנסיעה לירושלים יכולה להמשך בין שעה וחצי ליותר משעתיים.

הגובה הממוצע של הישוב הוא כ-120 מטרים מעל פני הים, מה שחושף את היישוב למזג אוויר קר וסוער במהלך החורף – חברת שליחויות איכותית לא נרתעת מתנאים כאלה.

 

שותפות אסטרטגית 

בנוסף לעוגן הכלכלי של חלוקת חבילות המיובאות מחו"ל, חברת שליחויות בקרית טבעון מעוניינת להגדיל את היקף עסקיה על ידי מתן סל שירותים ללקוחות פוטנציאליים, פרטיים ועסקיים.

מרכיב חיוני עבור חברת שליחויות הוא המוניטין שלה. תדמית של עסק יכול להיות מושפע מקמפיין פרסומי, אך הדרך הטובה ביותר למוניטין טוב הוא שירות לקוחות המציב את צרכי הלקוח במרכז.

ברגע שהלקוח סומך על חברת השליחויות, הסיכוי כי יחזור לעבוד איתה גדל משמעותית. במקרה שמדובר בעסק, יתכן כי המצב יוביל להסכם לשיתוף פעולה ארוך טווח.

בנוסף, חברת שליחויות צריכה להציע ללקוחותיה זמני משלוח מהירים, שירותי שליחויות אקספרס מהיום להיום ומהיום למחר.

שליחויות מיוחדות של מסמכים רגישים ועוד מגוון של שירותים המתאימים יותר לעסקים או חברות גדולים יותר.

 

צי'ק דליברי בקרית טבעון

חברת השליחויות צ'יק דליברי פעילה כבר עשר שנים, ומציעה שירותי שליחויות בפריסה ארצית ללקוחות פרטיים ועסקיים.

לתושבי קריית טבעון צ'יק דליברי יכולה להציע שליחויות אקספרס מהיום להיום ומהיום למחר. החברה מציעה גם שליחויות משפטיות של מסמכים רגישים.

לצ'יק דליברי יש גם פתרונות קירור, משלוחים מהירים ושירותי הפצה ולוגיסטיקה.

גם עסקים קטנים ולקוחות פרטיים יכולים לסמוך על צ'יק דליברי שתספק להם את השירות הטוב ביותר, במחיר הוגן ומתוך התחייבות של חברת השליחויות להעמיד את הלקוח במרכז.

לקוחות בקרית טבעון או אלה המעוניינים לשלוח שליחות כלשהי לקריית טבעון, מוזמנים ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות של צ'יק דליברי לצורך קבלת הצעת מחיר.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים