חברת שליחויות בקרית עקרון

המועצה המקומית קריית עקרון צמודה לעיר רחובות. חברת שליחויות פועלת בשטחה באופן אינטנסיבי בעקבות המעבר העולמי לרכישה דרך האינטרנט ואספקת החבילה עד בית הלקוחות.

במאמר זה נדון באיכויות הנדרשות מחברת שליחויות טובה בכלל, ובקרית עקרון בפרט. 

 

בצמוד לרחובות

קריית עקרון היא מועצה מקומית המונה כ-10 אלף תושבים. גבולה הצפון מערבי נושק לדרום מזרח העיר רחובות וכ-4 ק"מ מערבית למזכרת בתיה.

שליחים של חברת שליחויות בקרית עקרון מודעים היטב לנתונים הבאים: הישוב ממוקם כ-36 ק"מ מתל אביב דרך כבישים 431, 40 ו-20 (נתיבי איילון).

קריית עקרון מרוחקת 13 ק"מ מזרחית ליבנה ו-24 ק"מ לאשדוד. כביש 40 הוא נתיב התנועה המרכזי העובר בגבולו המערבי של הישוב.

באמצעות כביש 411, בנסיעה מזרחה ניתן להגיע לכביש 6. ירושלים ממוקמת כ-43.5 ק"מ נסיעה לכיוון מזרח. מכאן נפתח עולם שלם של שילוח. 

באנר שליחויות בקרית עקרון

 

כיצד מזהים חברת שליחויות טובה?

איך נדע שניתן לסמוך על חברת שליחויות בקרית עקרון, או כל חברת שליחויות אחרת? כל חברה העובדת מול לקוחות צריכה להעמיד את הלקוח במרכז החוויה השירותית שלה.

חברה ממוקדת לקוח היא כזו המספקת שירות לקוחות טוב ואמין ומציעה לו מגוון אפשריות וגמישות.  חברת שליחויות טובה צריכה להתגמש עבור הלקוח.

בנוסף, חברת שליחויות צריכה לקחת אחריות על טעויות למיניהן כשהן מתרחשות – לקוח יתרשם מחברה שלא תתנער מאחריותה בכל מצב ותטפל בצורה המיטבית גם במקרים בהן ארעה תקלה כלשהי.

כמו כן, חברת שליחויות צריכה להציג זמני שליחויות מהירים ולהציע שירותי משלוח אקספרס ללקוחותיה: מהיום להיום ומהיום למחר.

בנוסף, החברה צריכה להציע ללקוחותיה הצעת מחיר נגישה המשתלמת להם, במיוחד אם מדובר בלקוח עסקי שמחפש חברת שליחויות כספקית שירות קבועה. 

 

למה צריך חברת שליחויות בקרית עקרון?

קריית עקרון הוא ישוב קטן יחסית ועל פניו הפוטנציאל העסקי שלו אינו משמעותי, אז איך יתכן שחברת שליחויות מעוניינת לפעול בשטחו?

התשובה קשורה ישירות למעבר העולמי לשיווק ורכישה דרך אתרי מכירות והרשתות החברתיות. לפני כן, רוב פרטי הדואר היו מכתבים ומסמכים שחולקו לתושבים, בכל קצוות הארץ, על ידי רשות הדואר.

אך לפני מספר שנים העולם הפך לשוק מקוון באמצעותו ניתן לרכוש מיליוני מוצרים, במחירים נגישים ולרוב זולים יותר, מאותם מוצרים הנמכרים בישראל. 

בעקבות האמור לעיל, הציבור הישראלי הסתער על אתרי הקניות העולמיים והחל לרכוש באתרים סינים, אמריקניים, אירופאיים ומכל נקודה אחרת בעולם השולחת מוצרים לישראל.

חבילות אלה נשלחו ישירות לבית הלקוח או בנקודת הפצה סמוכה לו.

בחצי הראשון של שנת 2021 יובאו יותר מ-25 מיליון חבילות כמות שרשות הדואר לא יכלה לעמוד בה ולכן יותר ממחצית המשלוחים הועברו לרוכשים באמצעות חברות שליחויות.

חברות אלה מציעות שירות שליחויות בפריסה ארצית ומהירות אספקה שלא אפיינה את רשות הדואר. זאת הסיבה שנוצר ביקוש לחברת שליחויות גם בישובים בסדר גודל של קריית עקרון. 

 

צ'יק דליברי בקרית עקרון

בעשור האחרון, חברת צ'יק דליברי סיפקה שירותי שליחויות לאלפי לקוחות מרוצים, ביניהם תושבי קריית עקרון. שירותי החברה מסופקים 365 ימים בשנה, גם בשיא החום של הקיץ וגם תחת הגשם הסוער בחורף.

צ'יק דליברי מעניקה שירותים ללקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים בפריסה ארצית. לחברה יש גם שירותים מיוחדים הכוללים העברת מסמכים משפטיים רגישים או חפצים יקרי ערך.

בנוסף החברה מעניקה פתרונות קירור, לוגיסטיקה והפצה, כמו הפצת מתנות חג של ועדי עובדים וחברות.

לקוחות המעוניינים לקבל שירותי שליחויות בקרית עקרון או אליה, יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה, שם הם יקבלו הצעת מחיר, ובצ'יק המשלוח יצא לדרך.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים