חברת שליחויות בשדרות

שדרות היא אחד היישובים המרכזיים בצפון הנגב המערבי. כביש 34 וכביש 4 מאפשרים לשליחים גישה מהירה ממנה ואליה.

הצורך בחברת שליחויות גדל משמעותית בשנים האחרונות עקב המעבר לסחר דרך האינטרנט.

כתוצאה מכך מיובאות לארץ עשרות מיליוני חבילות לנקודות הפצה או לבתיהם של הלקוחות.

 

הישוב הגדול באזור עוטף עזה

בשדרות מתגוררים כ-33 אלף תושבים וקצב גידול האוכלוסין השנתי שלה עומד על יותר מחמישה אחוזים.

זהו היישוב הגדול ביותר באזור עוטף עזה והוא משמש כמרכז חיוני עבור יישובי האזור. חברת שליחויות בשדרות תבצע, בעיקר, שליחויות אל העיר ומחוצה לה.

הציר המרכזי לכניסה וליציאה מהעיר הוא כביש 34, העובר בגבולה המזרחי של העיר מצפון לדרום ומחבר אותה לעיר נתיבות מדרום ולכביש 4 המוביל לערי מישור החוף, כשהקרובה ביותר היא אשקלון (כ-20 דקות נסיעה).

תל אביב נמצאת כשעה נסיעה משדרות ומהבירה ירושלים.

באנר שליחויות בשדרות

 

למה צריך חברת שליחויות בעיר?

עד לפני מספר שנים לא היה הגיון בהפעלת חברת שליחויות בשדרות. לפני שכולם החלו לרכוש מוצרים מכל העולם, העולם היה שייך לרשות הדואר, למכתבים ולמסמכים.

מאז המייל, אפליקציות המסרים המידיים והזום הרגו את המכתב.

אבל עידן האינטרנט הוליד עידן של שיווק דיגיטלי ובשלב מסוים הלקוחות הישראלים, בכל הארץ, גילו את עולמם המופלא של אתרי הקניות האמריקניים, הסיניים והאירופיים.

ביגוד והלבשה, גאדג'טים, ספרים, מתנות לילדים, תחפושות ועוד מגוון רחב של מוצרים, לרוב זולים יותר ממחירם בישראל.

מאז, עשרות מיליוני חבילות זורמות מחו"ל ועוד כמות לא מבוטלת של חבילות ומוצרים נשלחים מעסקים בישראל.

כמויות אלה הולידו ביקוש לחברות שליחויות שיספקו את הסחורה עד הבית ובמקביל לכך יפיצו חבילות וסחורה המשווקות על ידי חברות ישראליות.

 

מהם השירותים שחברת שליחויות מספקת

אם חברת שליחויות בשדרות מעוניינת בלקוחות חוזרים שימליצו עליה לכל מי שמעוניין, בראש ובראשונה, עליה להוכיח ללקוחותיה כי מספקת שירות מקצועי, אמין ובמחיר תחרותי.

מעבר לכך היא תציע מגוון שירותים כמו משלוחים מהיום להיום ומהיום למחר, שליחויות בינעירוניות בכל הארץ, משלוחים לעסקים קטנים ושליחויות משפטיות.

מעבר לכך, אם בעבר חברות שליחויות עבדו בעיקר עם עסקים הרי שהיום חברות אלה עובדות גם מול לקוחות פרטיים, אלה שהזמינו חבילות מחו"ל או מעסק בישראל או עם אלה המעוניינים לבצע שליחויות כתוצאה מצורך בלתי צפוי.

 

שליחויות לעסקים קטנים

בעיר בסדר גודל של שדרות יש בעיקר עסקים קטנים. עסקים אלה מתלבטים לרוב אם לעבוד עם חברת שליחויות או להסתפק באלתורים זאת עקב הצורך לחשב כל הוצאה והחשש מפני מחירים מופקעים.

אחד מחוקי הברזל של שליחויות מאולתרות הוא שהם נוטים להשתבש בשלב זה או אחר.

כמו כן, אלתורים אלה עלולים לבזבז לבעלי העסק זמן שאין להן ולכן, ככל שמספר המשלוחים שלהם גדל, הם יצטרכו לעבוד עם שירות שליחויות שיעניק להם שקט נפשי ויחסוך להם זמן יקר.

 

צ'יק דליברי בשדרות

לחברת השליחויות צ'יק דליברי יש אלפי לקוחות מרוצים שעבדו מולה מאז הקמתה לפני כעשור.

צ'יק דליברי מעניקה ללקוחותיה מגוון שירותים, כולל שירותי אקספרס מהיום להיום ומהיום למחר, שליחויות לעסקים קטנים תוך התחשבות באילוצים הייחודיים שלהם.

כמו כן, לקוחות הזקוקים לבצע שליחות של מסמכים משפטיים, זוכים למענה מצד שליחים מנוסים ואמינים שיבצעו את המשלוח בהתאם לדרישות הלקוח.

לצ'יק דליברי יש פריסה ארצית והיא עובדת גם מול לקוחות פרטיים. אם אתם זקוקים לשליח שיגיע בצ'יק, כל שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם החברה, לקבל הצעת מחיר, והשליח יגיע בהקדם אליכם.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים