חברת שליחויות בתל מונד

תל מונד הוא יישוב קטן יחסית הממוקם בין הרצליה ונתניה.

המעבר לשיווק מוצרים דרך האינטרנט פתח את שוק השליחויות ואפשר את כניסתם של שחקנים חדשים, המתפרנסים, בין השאר, מהפצת עשרות מיליוני החבילות המיובאות מדי שנה למדינה.

 

עידן הסחר המקוון

המועצה המקומית תל מונד (כ-14.5 אלף תושבים), הממוקמת באזור השרון, שייכת לקבוצה רחבה של ישובים קטנים יחסית.

חברת שליחויות החלה לפעול בתל מונד בזכות השינויים שנוצרו בעקבות המעבר העולמי לרכישת מוצרים וסחורות דרך האינטרנט.

השיווק המכוון שינה את המודל הכלכלי של חברת שליחויות בתל מונד.

אחד ממקורות ההכנסה המרכזיים שלה הוא שילוח אלפי חבילות לתושבי המקום, שהזמינו חביתות אלה באתרי הקניות הבינלאומיים של ענקיות הסחר המקוון.

על פי הנתונים, יותר מ-25 מיליון חבילות יובאו מענקיות הסחר בסין, ארה"ב ואירופה בחצי השנה הראשונה של 2021. רוב החבילות חולקו על ידי חברות שליחויות ולא על ידי רשות הדואר.

 

באנר חברת שליחויות בתל מונד

 

בין נתניה להרצליה

תל מונד ממוקמת בין הרצליה (דרום) ונתניה (בצפון) ומזרחית אליהן. כביש 4 העובר בגבולה המערבי מאפשר לשליחים של חברת שליחויות בתל מונד גישה מהירה ליישוב וביציאה ממנו.

תל אביב מרוחקת כ-32 ק"מ וכחצי שעה נסיעה, כשהתנועה זורמת. הנסיעה לחיפה ולירושלים תמשך קצת פחות משעה.

הגישה המהירה לצירי תנועה מרכזיים מהווה יתרון לחברת שליחויות המביאה ומוציאה סחורה מהישוב. חברת שליחויות הפועלת בישובים קטנים יחסית מחברת אותם ומקרבת אותם לישובים מרכזיים וגדולים יותר.

כמו כן היא מספקת מענה לעסקים קטנים המעוניינים לשווק מוצרים ללקוחות בכל הארץ ולא רק באזור השרון

 

מאפיינים של חברת שליחויות טובה

לפני שבוחרים להיעזר בחברת שליחויות, במיוחד אם מדובר בהתקשרות לטווח ארוך, מומלץ לבחון מספר פרמטרים: האם יש לה שירות לקוחות טוב? שירות לקוחות מהווה מרכיב חשוב בענף השליחויות.

לדוגמה, במצבים בהם יש שאלה לגבי משלוח. גמישות: כאשר מזמינים שליח יש להעדיף חברה שתציע מספר אופציות. השליחים צריכים להפגין גמישות כלפי הלקוח, ולא להפך.

אם הם לא יכולים יתכן שזה מעיד על בעיה כלשהי. זול עולה ביוקר: מה שנראה כמו הצעת מחיר מדהימה עלול להעיד על שליחים המקבלים שכר נמוך ומספקים חווית לקוח ירודה.

ניסיון: לחברת שליחויות עם שליחים מנוסים וניסיון ארגוני מצטבר יש יתרון משמעותי. עמידה בזמנים: אם לחברה יש תדמית בעייתית על איחורים ושירות לקוחות נחות, עדיף לחפש חברת שליחויות אחרת.

זמני אספקה מהירים: מהירות המשלוח צריכה בראש סדר העדיפויות של השליחים.

 

שירותים נוספים

בנוסף למאפיינים אלה יש לברר אם חברת שליחויות בתל מונד כוללת בשירות שלה ביטוח על המשלוח, יש לבדוק אם השירות כולל פריסה ארצית ושליחויות בינעירוניות.

כמו כן, אם מדובר בעסק קטן, יש לברר אם ההתקשרות לחברת שליחויות משתלמת ומאפשרת לעסק לצמוח ולהרחיב את מאגר הלקוחות שלו.

ישנם שליחים המתמחים בשינוע מסמכים משפטיים רגישים. בנוסף, ניתן לברר אם השירות של חברת השליחויות כוללת עדכונים בזמן אמת של מיקום המשלוח.

שירות מסוג זה נוהג להרגיע את הלקוח ואת מזמין המשלוח שכן הוא מספק תחושת שליטה מסוימת בתהליך ובמיקומה של החבילה או החבילות

 

צ'יק דליברי בתל מונד

לחברת השליחויות צ'יק דליברי יש ניסיון של כעשור בביצוע שליחויות. אלפי לקוחות מרוצים לא טועים.

צ'יק דליברי מספקת מגוון שירותים ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים: שירותי אקספרס מהיום להיום ומהיום למחר, שילוח של מסמכים משפטיים, שליחויות בינעירוניות ועוד.

כמו כן, צ'יק דליברי עובדת עם עסקים קטנים ולקוחות פרטיים.

שליח עם קרטון על הכתף
לקבלת הצעת מחיר מהירה מלאו את הטופס או חייגו:
השירותים שלנו
משלוחים לפי איזורים